A. Рекламный ролик
A-1. Продукты питания
A-2. Напитки безалкогольные
A-3. Напитки алкогольные и слабоалкогольные
A-4. Товары и услуги для дома
A-5. Оборудование и техника для дома
A-6. Аудио- и видео оборудование, электроника, офисное оборудование
A-7. Здоровье и красота
A-8. Мода и другие потребительские товары
A-9. Транспортные средства и услуги, автосервис
A-10. Туризм и путешествия, развлечения, культура и спорт
A-11. Потребительские услуги и розничные продажи
A-12. Средства и услуги связи
A-13. Банковские, финансовые и страховые услуги, строительство и продажа недвижимости
A-14. Реклама рекламных агентств и средств массовой информации
A-15. Корпоративная имиджевая реклама
A-16. Социальная реклама и благотворительность
A-17. Интернет-видео
A-18. Корпоративный фильм
A-19. Промо-ролики ТВ-передач и фильмов, эфирные заставки и анонсы
A-20. Рекламные ролики для цифровых мониторов наружной и внутренней рекламы, мобильных телефонов и т
B. Реклама в прессе
C. Наружная реклама
D. Радио реклама
E. Видео мастерство
F. Дизайн
G. Интерактивная реклама
H. Креатив в Медиа проектах
I. PR проекты
J. Проекты маркетинговых сервисов
K. Рекламные кампании

A-10-20. Revenge

Агенство!MOOZ
Творческий руководительPeteris Lidaka
Автор идеиIn essence, the ADwards 2012 motto “No Fail, No Win” is not only a motto for excellence; it’s a motto for life itself. Behind every outstanding achievement are hundreds of failures, scars and bruises. Even though today’s competitive society considers fail
СерияNo Fail, No Win
ПродуктADWARDS (Creative Excellence Festival)
ОписаниеIn essence, the ADwards 2012 motto “No Fail, No Win” is not only a motto for excellence; it’s a motto for life itself. Behind every outstanding achievement are hundreds of failures, scars and bruises. Even though today’s competitive society considers failure to be something bad and oftentimes - unforgivable; it’s failures that lead us down the path to excellence and ultimately generate competitiveness itself.
Accordingly, the TVC scripts are based on the idea of the creative struggle. The pencil symbolises the idea, while the rubber equates to everything that usually kills ideas (doubts, criticism, the unsuitability of an idea for the task at hand, clients, etc.). This creative struggle occurs within the creative mind and is equally true of the relations between agencies and their clients.
Состав творческой группыPeteris Lidaka, creative director. Mareks Hofmanis, art director. Pauls Bankovskis, copywriter. Edgars Jurjans, photographer. Anrijs Priede, video editor. Krii, sound design. Didzis Paeglis, account manager.