A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-3-8. Нестандартный баннер Volkswagen Golf R

АгенствоDigital-агенство "Traffic"
Творчий керівникВалерий Сивцев
Автор ідеїТРАФФИК
ПродуктVolkswagen Golf R
ОписЗадача, которая стояла перед агентством – представить спортивный автомобиль Volkswagen Golf R целевой аудитории – яркой и активной молодежи, любящей приключения и быструю езду – подчеркнув его стиль, мощь и реактивность.
Для достижения данных целей были разработаны промо-сайт и интерактивные баннеры (в том числе, и нестандартный баннер на Youtube), в которых была внедрена игровая активация. Пользователю предлагалось прокатиться по гоночному треку, преодолеть препятствия и достичь наилучших результатов, соревнуясь с другими игроками. Также предоставлялась возможность сохранять и обновлять свои результаты.
Стратегия кампании состояла в том, чтобы посредством игровой активации вовлечь ЦА в спортивную игру, отражающую главную суть нового автомобиля Volkswagen Golf R - яркость, захватывающий образ, соревнование и спортивный характер.
Проект обеспечил высокий уровень цитирования в социальных медиа.
Склад творчої групиВалерий Сивцев - креативный директор
Дмитрий Матвеев - арт-директор