A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-4-5. Дисней возвращается!

АгенствоEscape Digital Marketing Group
Творчий керівникЛеша Новиков
Автор ідеїЛеша Новиков
ПродуктТелеканал Disney Viasat
ОписКомпания Viasat запустила в Украине канал Disney. Основная часть контента - мультфильмы этой студии. При полном отсутствии денег на прямую медийную кампанию было принято решение использовать социальные медиа с игровой механикой и привлечь хотя бы 1 000 игроков. Результат - в 2,5 раза больше. Основной инсайт. Родители нынешних малышей, помнят, как в 90-х они не могли оторваться от чипов-дейлов-скруджей. Кампания направлена на то, чтобы вызвать у них ностальгию и таким образом проинформировать о том, что теперь есть канал, посвященный только их любимому Диснею. В основе кампании конкурсная механика. Приз - поездка в Дисней-ленд. Детали в видео-кейсе.
Склад творчої групиАнна Лаунец, копирайтер
Сергей Пушкарев, арт-директор