A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-6-19. My Own Epitaph

АгенствоZero Interactive
Творчий керівникДенис Лапшинов, Виктор Соколов
Автор ідеїДенис Лапшинов, Виктор Соколов
ПродуктКнига "Моменты смерти"
ОписПока пишущая и читающая публика рассуждает о месте книги в цифровой реальности, французкий писатель Френк Виншон смело использует цифровую реальность для продвижения своей дебютной книги 'Tranches de Mort’ ("Моменты смерти").
Книга представляет собой сборник рассказов, объединенных одной идеей: смерть это не трагическая случайность, а логичный финал прожитой жизни. Просто сама логика проявляется только после смерти.
Из этой идеи родился проект "My Own Epitath", где каждый может увидеть, что будет написано на его могиле, если он умрет сегодня. Приложение анализирует более 20 параметров facebook-профайла пользователя и создает на их основе персональные эпитафии.
Склад творчої групиSLAVA
Denis Lapshinov, Victor Sokolov - Creative director
John Mark Fitzpatrick - Account director
Denis Lapshinov - Art director
Franck Vinchon, Victor Sokolov - Copywriter

Zero Interactive Agency
Dmitry Petrov - Account Director
Anna Lisovskaya - Project Manager
Lucy Zorina - Designer
Oleg Pashkovsky - Flash Developer
Alex Ananiev - Sound production
Pavel Tishkin, Max Gorkoun - Coding