A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-6-26. MINI Лекции

АгенствоLook At Me
Творчий керівникKatya Bazilevskaya
Автор ідеїKatya Bazilevskaya
ПродуктMINI
ОписMINI Space — это пространство MINI в «Кофеине» на Сретенском бульваре, где всегда собирались поклонники бренда. Задача MINI — привлечь творческих профессионалов в пространство MINI Space и повысить их лояльность к бренду. Для этого MINI и Look At Me провели серию лекций на тему развития бизнеса в креативных сферах: архитектуре, дизайне, моде, изобразительном искусстве, гастрономии. Каждая лекция проводилась в актуальном формате — пять мини-лекций по десять минут каждая, строго по делу. Молодые профессионалы делились со слушателями личным опытом и давали практические советы. Любой желающий мог оставить заявку в анонсе к лекции и прийти послушать выступление на интересующую его тему. А для тех, кто не мог прийти на лекции, онлайн-версии выступлений публиковались в потоке MINI Lectures на сайте Look At Me. Слушателями MINI-лекций стали более 30 тысяч человек — их хватило бы, чтобы битком наполнить 6 213 автомобилей MINI.
Склад творчої групиКопирайтер: Варя Бубнова
Арт-директор: Владимир Шрейдер
Дизайнер: Антон Брунов
Менеджер проекта: Аля Габдурахманова
Технический директор: Александр Рыбьяков
Главный редактор отдела спецпроектов: Елена Камай
Видео-продюсер: Дарья Шульга