A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-7-13. Операция "Интернет в Огне". Lays Strong

АгенствоЦифирь
Творчий керівникДенис Герман
Автор ідеїДенис Герман, Георгий Гогвадзе, Сергей Рачок
ПродуктЧипсы Lays Strong
ОписОгонь — это запредельная крутизна и мощь! САЙТ Lays Strong — очаг возгорания, рапространяющий пожар на весь UAnet.Острота чипсов подчеркивается разгорающимся огнем на спидометре, нажимая на стрелку которого и увеличивая мощность, переключаешься на более острый вкус. Оформление вкусов выдержано в национальных элементах присущих стране происхождения специй: гравюры Хокусая и африканская наскальная живопись, бумажные журавлики, сомбреро и катаны. Движение и «живость» графических элементов сайта реализована при помощи комбинацииJavascript + CSS3. Это позволило достигнуть эффекта взаимодействия сайта с пользователем во время движении мыши не прибегая к использованию технологии Flash и тем самым добиться работоспособности сайта на популярных iPad и iPhone.
Склад творчої групиДенис Герман - директор агентства, Георгий Гогвадзе - стратег, Сергей Рачок - креативный директор