A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-7-4. THE CIRQUE

АгенствоDeluxe Interactive
Творчий керівникГеоргий Павленишвили
Автор ідеїDeluxe Interactive
ПродуктМегаФон
ОписБриф.

В 2012 году “МегаФон” стал спонсором шоу Cirque du Soleil “Заркана”.

Задача проекта - привлечь внимание аудитории к новому шоу Цирка дю Солей и разыграть призы от спонсора.

Запуск – 1 февраля 2012

Идея.

Вовлечь пользователей в атмосферу волшебства и чудес самого известного цирка в мире, предоставив каждому возможность выступить на его сцене!

Решение.

Создание интерактивного промо-сайта в виде цирка-шапито.

THE CIRQUE

Мистер Цилиндр предлагает вам вступить в труппу, пройдя три испытания.

Выступить в роли Канатоходца под куполом цирка, в роли Эквилибристки, крутящей обручи, и в роли Жонглера – ловца кеглей.

Механика.

Чтобы участвовать в испытаниях, было необходимо залогиниться под аккаунтом одной из трех социальных сетей: facebook, vkontake или twitter.

В каждом испытании участник мог заработать от 1 до 1000 баллов.

По результатам всех испытаний выстраивался рейтинг.

Дополнительные баллы приносило размещение виджетов с личными цирковыми достижениями в социальных сетях и набор «лайков» от друзей.

ТОП-10 лучших артистов виртуального цирка получили приятные призы от спонсора.

Результаты за первый месяц.
Уникальных посетителей: 821 940
Среднее пребывание на сайте: 5 минут
Участников: 1360
Склад творчої групиГеоргий Павленишвили - Креативный директор
Степан Бурлаков – Диджитал директор
Алексей Ермолаев - Старший копирайтер