A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

H-5-15. Брюки-вдохновители для йоги

АгенствоЛоу Адвента
Творчий керівникБруно Рибейро, Андреас Миленхаусен
Автор ідеїБруно Рибейро, Андреас Миленхаусен, Светлана Попова, Михаил Дружинин
ПродуктCityoga (йога центр)
ОписЗадача: Стимулировать новых клиентов Cityoga продолжать регулярные занятия йогой в студии.

Проблема: Те, кто только начинают заниматься йогой, часто бросают после первых же уроков, потому что видят, какие сложные позы выполняет преподаватель и продвинутые ученики. Новички считают, что им такого уровня не достичь никогда.

Идея: Особенность йоги в том, что прогресс начинается на первом же занятии. Заметив, какие успехи ты делаешь, хочется двигаться дальше, а значит, и продолжать посещать уроки.

Исполнение: Мы раздали ученикам специальные штаны для занятия йогой. Pants. С помощью принта, нанесенного на штанину, ученик мог замерять свои успехи от занятия к занятию, а ироничные надписи подталкивали его к тому, чтобы постоянно двигаться дальше.

Результаты: Большинство новых клиентов продолжили занятия в Cityoga, а существующие клиенты увеличили количество занятий до 2-3 раз в неделю.
Склад творчої групиКреативный директор Андреас Миленхаусен, Бруно Рибейро
Арт-директор Михаил Дружинин
Копирайтер Светлана Попова