A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

LM-H-5-4. "Двойной писсуар"

АгенствоООО "Огилви энд Мейзер"
Творчий керівникExecutive Creative Directors: Robin Weeks & Carl Le Blond
Автор ідеїExecutive Creative Directors: Robin Weeks & Carl Le Blond
Продукт"Левитра"
ОписLevitra is a drug from Bayer that alleviates erectile dysfunction and enhances male sexual performance. Bayer wanted to promote the drug to a younger male audience.

However, Levitra cannot be mentioned by name or advertised in ATL (Above The Line).
We built our very own men’s urinal with a double bowl and placed it in a busy men's public toilet then recorded the reactions on two CCTV cameras. A 90 second introductory viral film was supported by a live activation in a men's public toilet which has since gone viral and was then followed up by a second viral film. All traffic was directed to the Levitra website : prodisex.ru
Склад творчої групиExecutive Creative Directors: Robin Weeks & Carl Le Blond
Copywriter: Robin Weeks, Carl Le Blond
Art Director: Carl LeBlond, Robin weeks
Agency Producer: Dima Nikonorov
Account Manager: Tamara Vasina
Production Company: Mad Cow Films
Executive Producer: Pete Chambers

Producer: Jonas Blanchard
Director: Sam Huntley
Cinematographer: David Procter
Art Director: Mark Connell

Editor: Chris McKay
Editing Company: Cut and Run
Sound Design/Arrangement: Phil Bolland @ 750 MPH
Telecine: Ben Rogers @ Glassworks