A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

LM-I-1-1. Кровь

АгенствоTWIGA Ukraine
Творчий керівникВячеслав Фокин
Автор ідеїВячеслав Фокин
ПродуктАнализы крови
ОписПроблема:
Обычный анализ крови способен показать возникновение многих опасных заболеваний уже на ранних стадиях. Жители развитых европейских стран регулярно сдают анализы крови в целях профилактики. Однако у нас такая практика совершенно отсутствует.

Задача:
Сеть медицинских лабораторий «Синэво», лидер рынка, поставила задачу актуализировать данную проблему и призвать людей регулярно сдавать анализы.

Решение:
Посетители лечебных учреждений и медицинских конференций получали специальные наборы с подробной информацией о важности анализов крови. Благодаря уникальному дизайну пакетов, каждый их обладатель становился медиа-носителем, который способствовал актуализации проблемы.

Результаты:
Кампания получила широкое обсуждение в обществе – более 60 публикаций в прессе и интернете.
В первый же месяц после проведения кампании количество анализов крови в лаборатории «Синэво» увеличилось на 37%.
Склад творчої групиВячеслав Фокин, копирайтер
Татьяна Шевченко, дизайнер