A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

I-2-1. Коммуникационная программа для Национальной Ассоциации Инвалидов Украины

АгенствоTalan Group (Pleon Talan, Talan Communications)
Творчий керівникАнна Резник, менеджер по развитию бизнеса Talan Group (Talan Communications)
Автор ідеїДолинская Светлана, руководитель группы креативного отдела Talan Group
ПродуктНациональная Ассамблея инвалидов Украины
ОписВ обществе существует проблема негативного, равнодушного или жалостливого восприятия обществом людей с инвалидностью. Перед агентством стояла задача изменить отношение общества к людям с инвалидностью. Они не менее талантливы, чем обычные люди и заслуживают толерантного отношения.
На примере реальных жизненных сюжетов доказать, что люди с инвалидностью могут играть, учиться, дружить, любить, танцевать, жить и даже побеждать на равных с другими социальными группами. Убедить, что наличие инвалидности никоим образом не влияет на способности и качества человека, как полноценного члена общества.
Склад творчої групиIvetta Delikatnaya, Chief Talent Officer of Atlantic Group
Yelena Lobova, director of Perekhid Publishing House
Irina Novikova, director of Talan Communications
Elena Molodtsova, PR manager of Atlantic Group
Viktoriya Kopotilova, PR Consultant, Group Head, Talan Group (Pleon Talan)
Anna Trinoga, designer of Talan Group (Talan Communications)