A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

J-1-27. One team. Программа стимулирования продаж моторных масел Castrol в торговых точках

АгенствоПрактика Атташе
Творчий керівникАнтон Мельников
Автор ідеїАлександр Нуварьев
ПродуктCastrol
ОписCastrol и Криштиану Роналду набирают команду лучших футболистов для поездки в Варшаву на EURO 2012.
Если ты профессионал в своем деле, в частности, в продажах, ты будешь профессионалом и в футболе – так считает Роналду. А настоящий профессионал – это тот, кто лучше всех знает свой продукт и лучше всех продает его.
Склад творчої групиХанеева Татьяна – Директор по работе с клиентами
Семина Алена – Аккаунт директор
Нуварьев Александр – Глава креативной группы
Тупиков Антон- Копирайтер