A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

C-18-1. Фотобудка Got2b

АгенствоКийя Диджитал Мираклз
Творчий керівникRob Ikki
Автор ідеїRob Ikki
ПродуктЛак для волос got2b
ОписДля того, чтобы рассказать о сильной фиксации лака got2b мы решили пошутить над нашей молодой аудиторией. Мы разместили фотобудку в популярных молодежных местах. В момент съемки на участников дул сильный поток воздуха и не зафиксированная прическа приходила в негодность. На выходе участники получали фото с сообщением о том, что "Этого бы никогда не случилось, если бы они использовали лак got2b". Фотографии размещались на сайте бренда Hairlooks, откуда можно было поделиться ими в разных социальных сетях. Кампания поддерживалась life постерами и баннерами. Результаты: рост узнаваемости бренда на 10%, рост интернет продаж до 40%, рост подписчиков в соц.сети на 50%, количество просмотров сайта увеличилось в 3 раза.
Склад творчої групиОльга Мидленко, Арт Директор
Вера Карпова, Копирайтер
Катя Базилевская, Стратегический Директор
Диана Зубкова, Менеджер проекта
Лиза Николова, Менеджер проекта
Александр Бабарыко
Наталья Маркова, Старший бренд менеджер продуктов для волос и стайлинга
Ольга Запряткина, Менеджер брендов проуктов для волос
Schwarzkopf & Henkel Russia