A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

A-10-15. Around in Circles

Агенство!MOOZ
Творчий керівникPeteris Lidaka
Автор ідеїIn essence, the ADwards 2012 motto “No Fail, No Win” is not only a motto for excellence; it’s a motto for life itself. Behind every outstanding achievement are hundreds of failures, scars and bruises. Even though today’s competitive society considers fail
СеріяNo Fail, No Win
ПродуктADWARDS (Creative Excellence Festival)
ОписIn essence, the ADwards 2012 motto “No Fail, No Win” is not only a motto for excellence; it’s a motto for life itself. Behind every outstanding achievement are hundreds of failures, scars and bruises. Even though today’s competitive society considers failure to be something bad and oftentimes - unforgivable; it’s failures that lead us down the path to excellence and ultimately generate competitiveness itself.
Accordingly, the TVC scripts are based on the idea of the creative struggle. The pencil symbolises the idea, while the rubber equates to everything that usually kills ideas (doubts, criticism, the unsuitability of an idea for the task at hand, clients, etc.). This creative struggle occurs within the creative mind and is equally true of the relations between agencies and their clients.
Склад творчої групиPeteris Lidaka, creative director. Mareks Hofmanis, art director. Pauls Bankovskis, copywriter. Edgars Jurjans, photographer. Anrijs Priede, video editor. Krii, sound design. Didzis Paeglis, account manager.