A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

A-16-3. Санта

АгенствоФонд Елены Пинчук "АНТИСПИД"
Творчий керівникДмитрий Клищик (Milk)
Автор ідеїСветлана Цвеленьева (Milk)
ПродуктБлаготворительность
ОписГлавная идея ролика в том, чтобы через символизацию новогодних желаний ВИЧ-позитивных детей – в виде писем-просьб, адресованных Деду Морозу, – стимулировать украинцев в канун Дня Святого Николая, Нового года и Рождества посещать специальный сайт, на котором можно выбрать конкретного ВИЧ-позитивного ребенка и сделать ему новогодний или рождественский подарок. Вся креативная и продакшн команда, а также пост продакшн и композитор – все работали для воплощения этого благотворительного проекта бесплатно.
Склад творчої групиКреативный директор: Светлана Цвеленьева (Milk).
Режиссер: Дмитрий Клищик (Milk).
Оператор: Андрей Лобов.
Продюсер: Анна Калашник (Pronto Film).
Пост продакшн: Cinnamon.
Композитор: Евгений Бедненко (Carbin Studio).