A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

B-12-6. Login. Apple

АгенствоNew!
Творчий керівникMantas Maciulskis
Автор ідеїCHALLENGE To present Login - the highly visited Lithuanian conference of new trends and future insights. SOLUTION This ad became the diagnosis about our almost religious relationship with technology. The church of Facebook, a sacrifice ritual by Google o
СеріяLogin worship
ПродуктLogin. The conference of future insights.
Опис"Who will we worship next?"

CHALLENGE
To present Login - the highly visited Lithuanian conference of new trends and future insights.

SOLUTION
This ad became the diagnosis about our almost religious relationship with technology. The church of Facebook, a sacrifice ritual by Google or meditation with Apple. The question is - what is coming up next? The answers will be unveiled at Login 2012.
Склад творчої групиCopywriter: Zygimantas Kudirka
Designer: Dovydas Stonkus
Illustrator: Dziugas Valancauskas