A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

BC-2-1. Расизм - это свинство

АгенствоGREAT Advertising Group
Творчий керівникДмитрий Макаров
Автор ідеїДмитрий Макаров
Продуктантирасизм на стадионе
ОписФК ЗЕНИТ (САНКТ_ПЕТЕРБУРГ)
ОДИН ГОРОД
ОДНА КОМАНДА
И ОДНА ОБЩАЯ ПРОБЛЕМА – РАСИЗМ НА СТАДИОНЕ

СИТУАЦИЯ:
ОДИН ИЗ БОЛЕЛЬЩИКОВ КЛУБА, ПРОТЯНУВ БАНАН ЗВЕЗДЕ МИРОВОГО ФУТБОЛА РОБЕРТО КАРЛОСУ, СПРОВОЦИРОВАЛ МЕЖДУНАРОДНЫЙ СКАНДАЛ.

В РЕЗУЛЬТАТЕ ВЫХОДКИ СТРАДАЕТ РЕПУТАЦИЯ КЛУБА, ГРОЗЯТ КРУПНЫЕ ДЕНЕЖНЫЕ ШТРАФЫ.


ЗАДАЧА:
ОПЕРАТИВНО ПРОВЕСТИ АКЦИЮ
И ЗАЯВИТЬ, ЧТО ДЛЯ ПИТЕРСКОГО ФАНАТА РАСИЗМ –ЭТО ПОСТЫДНО

ИДЕЯ:
БЫТЬ РАСИСТОМ ТАК ЖЕ ПЛОХО, КАК БОЛЕТЬ ЗА МОСКОВСКИЙ «СПАРТАК» - ЗЛЕЙШЕГО СОПЕРНИКА «ЗЕНИТА»
КАКОЙ ЖЕ ПИТЕРСКИЙ ФАНАТ ЗАХОЧЕТ СРАВНИТЬ СЕБЯ СО «СВИНЬЯМИ»? (ИЗВЕСТНАЯ В СРЕДЕ БОЛЕЛЬЩИКОВ КЛИЧКА «СПАРТАКОВЦЕВ»)

РЕШЕНИЕ:
ОДИННАДЦАТЬ ФУТБОЛОК С ЕДИНСТВЕННЫМ СЛОГАНОМ «РАСИЗМ – ЭТО СВИНСТВО»

РЕЗУЛЬТАТ: АКЦИЮ УВИДЕЛИ: 21 300 ЗРИТЕЛЕЙ НА СТАДИОНЕ И
5 400 000 ТЕЛЕЗРИТЕЛЕЙ
АКЦИЯ СПРОВОЦИРОВАЛА МАСШТАБНЫЙ МЕДИА-ЭФФЕКТ

И ГЛАВНОЕ:
КОНЕЧНО, 11 ФУТБОЛОК НЕ МОГУТ ИСКОРЕНИТЬ РАСИЗМ НА 100%.
НО ПОСЛЕ АКЦИИ НА СТАДИОНЕ ЗА ВЕСЬ ПЕРВЫЙ КРУГ ЧЕМПИОНАТА СО СТОРОНЫ БОЛЕЛЬЩИКОВ «ЗЕНИТА» НЕ БЫЛО НИ ОДНОЙ РАСИСТСКОЙ ВЫХОДКИ
Склад творчої групиКреативный директор Дмитрий Макаров
Арт директор Юрий Воробьев
Копирайтер Андрей Дансков