A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

C-15-8. ЖИЛЬЕ БЕЗ КОМПЛЕКСОВ

АгенствоDeluxe Interactive
Творчий керівникГеоргий Павленишвили
Автор ідеїDeluxe Interactive
ПродуктТЕКТА
ОписЦели:
Разработать имиджевую коммуникацию для компании «ТЕКТА», выделяющую ее из ряда конкурентов на рынке недвижимости.
Решение:
Уникальное предложение от компании «ТЕКТА» – это новый класс жилья, подразумевающий под собой комфортное жилье бизнес-класса по эконом-цене в ближайшем Подмосковье. Необходимо было придумать вербальное обозначение для «нового класса жилья» при этом обойдя все негативные составляющие понятия «жилье в Подмосковье». «Подмосковье это не Москва», «Жить за МКАДом не круто…» и т. п. Поэтому был придуман новый термин – НАДМОСКОВЬЕ, снимающий психологический барьер у потенциального покупателя, который не хочет жить «ПОД», но может жить «НАД»! В качестве развития темы НАДМОСКОВЬЯ в целом также был придуман тэглайн - «ЖИЛЬЕ БЕЗ КОМПЛЕКСОВ», для тех покупателей, которые устали от предложений заселиться в «жилые комплексы» и хотят получить что-то более интересное и современное по формату.
Склад творчої групиГеоргий Павленишвили - Креативный директор
Алексей Ермолаев - Старший копирайтер
Стас Антипов – дизайнер
Алексей Малетский – Арт директор