A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

C-16-9. Гринпис статистика

АгенствоЛоу Адвента
Творчий керівникАндреас Миленхаусен, Бруно Рибейро
Автор ідеїАндреас Миленхаусен, Бруно Рибейро
ПродуктГринпис
ОписПредыстория: Основная деятельность организации - казалось бы маленькие вещи, такие как учить детей в школах, бороться с пожарами, собирать и перерабатывать мусор, сажать деревья и тд.
Поскольку информация об этих "маленьких" поступках редко становится достоянием общественности, а редкие публичные акты наоборот муссируются мас медиа. Именно поэтому Гринпис воспринимается как организация, которая постоянно протестует и что-то пикетирует.

Так как в России никто не хочет быть замеченым в поддержке "радикалов", Гринпису приходится с трудом добывать то, что так необходимо - волонтеров и пожертвований.

Задача:
Показать людям, что то, что они видят, является лишь малой частью того, что делает Гринпис. Показать, что на самом деле Гринпис это мирная, трудолюбивая, законопослушная организация.
Склад творчої групиКреативные директора: Андреас Миленхаусен, Бруно Рибейро
Копирайтер: Андреас Миленхаусен
Иллюстратор: Бруно Рибейро