A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-1-22. "Медиа прайс"

АгенствоДочери
Творчий керівникАлина Рукосуева
Автор ідеїЕвгений Васильев
Продуктфирменный стиль коммуникационного агентства "Медиа прайс"
ОписЗадача: Рестайлинг фирменного стиля коммуникационного агентства, существующего на рынке Санкт-Петербурга 14 лет.
С одной стороны необходимо было подчеркнуть достаточно долгое пребывание агентства на рынке, с другой важно было сделать фирменный стиль интересным и современным.
Решение:
В основе обновленной айдентики агентства лежит стиль Америки 50 -х годов, переосмысленный дизайнерами и разбавленный современными элементами.
Выбор стилистики был сделан не случайно, именно в 50-х в США произошел переход к индустриальному типу общества и, как следствие, происходил расцвет рекламного рынка.
Склад творчої групиЕвгений Васильев (дизайнер), Алина Рукосуева (креативный директор)