A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-2-22. Многополосный календарь "Голова всему голова"

АгенствоРекламная группа "Иллан"
Творчий керівникВладимир Федосеев
Автор ідеїВладимир Федосеев
Продукттаможенно-логистические услуги
ОписХолдинг Аривист последовательно пропагандирует идею интеллектуального подхода к жизни вообще и к логистике в частности. Так, даже логотип компании представляет собой колесо из голов – прямую иллюстрацию тезиса «Идеи движут миром».
Корпоративный календарь на 2012 год вышел под названием «Голова всему голова». В нем – собрание принципов, которыми вот уже 20 лет руководствуется компания в работе, да и в обычной жизни тоже. На каждой странице – тезис, напрямую касающийся интеллекта, головы или умных поступков. Иллюстратору также пришлось приложить голову и подобрать разнообразные техники для каждой из полос.


Склад творчої групидизайнер Елена Кобелева, копирайтер Дарья Шоломицкая