A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-7-10. Live shower

АгенствоTWIGA Moscow
Творчий керівникАнна Гладкова
Автор ідеїСергей Фёдоров Даниил Рябота
ПродуктHendrix Studio – сеть репетиционных баз для молодых музыкантов.
ОписПроблема. Музыканты устают от репетиций, теряют стимул к развитию. Группы распадаются.
Задача. Вдохновить музыкантов, вернуть им энергию.
Инсайт: Они мечтают стать звездами.
Идея. Подарить уникальный опыт: средство от усталости + возможность почувствовать себя рок-звездой.
Решение. HendrixLiveShower – штора для душа, места, где все поют. Штора с микрофоном и многотысячной толпой поклонников. Ее получили постоянные клиенты после репетиции.
Теперь можно освежиться и ощутить себя звездой. Чувствовать, к чему стоит стремиться и репетировать в HendrixStudio с новыми силами.
Склад творчої групиАрт-директор – Даниил Рябота
Копирайтер – Сергей Фёдоров