A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-8-40. Моя Собака Плохо Пахнет

АгенствоИСКРА Креативное Агентство
Творчий керівникБогдан Кравченко
Автор ідеїБогдан Кравченко и Ирина Демидова
Продуктпятновыводитель и дезодарант для собак
ОписЛегкое решение серьезной проблемы от ISKRA

ТМ «My Dog Stinks» ( ТМ «Моя Собака Плохо Пахнет») - это линейка
продукции для дома (пятновыводитель и дезодарант), созданная
специально для владельцев собак. Ее уникальная формула не только
устраняет неприятные запахи и пятна, которые оставляет "лучший друг
человека" в доме, но и вселяет веру их владельцев в то, что это
наконец-то поправимо. Перед креативным агентством ISKRA была
поставлена задача, несмотря на всю серьезность проблемы уборки за
собакой в доме, передать ту радость, которую доставляет ее легкое
решение, посредством дизайна серии этикеток. Смелый бренднейм ТМ «My
Dog Stinks» ( ТМ «Моя Собака Плохо Пахнет») и слоган "Say Farewell to
Stains/Odor" (Скажи Прощай Пятнам/Запаху), вынесенный на этикетку, в
данном случае говорят сами за себя.

Веселая и легкая, в графических средствах выражения,
дизайн-концепция была разработана командой агентства ISKRA с целью
выделить бренд в конкурентной среде и прокоммуницировать радость,
которую получает владелец собаки, заботясь о ней, благодаря новому
волшебному продукту. Иллюстративная графика "с юмором" соответсвует
ценностям бренда.
Склад творчої групиБогдан Кравченко
творческий директор
Kayla Kelly
дизайнер
Oleg Kravchenko
препресс дизайнер