A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-8-58. Новая Аляска

АгенствоDirect Design Visual Branding
Творчий керівникДмитрий Перышков, Леонид Фейгин
Автор ідеїДмитрий Перышков, Леонид Фейгин
ПродуктНовая Аляска
ОписЗадача
Разработать бренд рыбной продукции «Новая Аляска», включая позиционирование, логотип, фирменный стиль и упаковку. Дифференцировать продукт на полке и выделить среди большого количества конкурентов.

Решение
Для того чтобы познакомить потребителя с новым продуктом, максимально эффективно использовалось пространство упаковки. Был увеличен пока еще незнакомый знак бренда практически на всю площадь упаковки. Поскольку на однотонном фоне используется один крупный символ, продукт невозможно не заметить на полке. Выбранное цветовое решение, чистый и прозрачный логотип – буква А в форме головы рыбы, эффектно-поданные продакт-шоты говорят о премиальности и качестве продукта и легко дифферинцируют бренд среди конкурентов.
Склад творчої групиКреативные директора: Дмитрий Перышков, Леонид Фейгин
Арт-директор: Александр Коваленко
Дизайнер: Денис Головешкин