A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Олексій Соболєв
засновник і директор цифрової відео агенції VGNC, креативний директор, режисер

До того як стати засновником та креативним директором цифрової відео агенції VGNC, Олексій шість років працював в найбільших рекламних агенціях Україні та Росії, таких як Euro RSCG Kiev, Provid BBDO, САХАР та BBDO Moscow.

Після отримання диплома економіста-міжнародника, вчився на режисера в Нью-Йоркській кіноакадемії та в Першій національній школі телебачення. Як режисер та креативний директор знімав музичні кліпи, короткометражні фільми та рекламні ролики для найбільших російських, українських і міжнародних брендів.

Упевнений, що відео — найбільш істотна частина цифрових кампаній. Як експериментатор і співвласник бізнесу, вперше на українському ринку реалізує унікальну модель агенції, що сполучає в собі digital експертизу та можливості спеціалізованого власного виробництва.


← Повернутися