A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Влад Ситников
креативний директор Hungry Boys, партнер GRAPE

Народився в 1979 році в Москві. У 2001 році закінчив МДУ, філософський факультет.

Влад Ситников — провідний спеціаліст на ринку цифрового маркетингу. Почав співпрацю з GRAPE у в 2002 році, ще займаючись керівництвом власної дизайн-студії, яка в 2004 році увійшла до складу Грейп. До 2012 року відповідав за формування нових послуг компанії та пропагування можливостей інтерактивних медіа середовищ для комунікацій між споживачами та брендами. За час роботи Влада агентство GRAPE завоювало золоті, срібні та бронзові нагороди на IAB MIXX Awards Нью-Йорк, бджоли Awards, Golden Hammer, нагороди MAAW глобус, Срібний Меркурій, Ідея!, КМФР, ADCR та інших фестивалях реклами 2006-2011 років.

У 2012 році заснував креативне агентство Hungry Boys, що займається розробкою і реалізацією креативних стратегій, концепцій, творчої підтримкою провідних агентств на російському ринку, пошуком і консолідацією талантів, введенням нових міжнародних стандартів і процесів на російському ринку.


← Повернутися