A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Володимир Євстаф'єв
професор, доктор філологічних наук, кандидат технічних наук

Дата народження: 1 червня 1954 р.

Освіта:

  • 1976 г. — Московський інститут хімічного машинобудування (МІХМ)
  • 1987 г. — Закінчив ВМиК МГУ ім. М.В. Ломоносова
  • 1986 г. — присуджено вчений ступінь кандидата технічних наук (МХТИ ім. Д.І. Менделєєва)
  • 2001 г. — присуджено вчений ступінь доктора філологічних наук (факультет журналістики МДУ ім. М.В. Ломоносова)

У 1992 р. — співзасновник рекламного агентства «Максима».

Наразі:

  • Офіційний Представник в Росії Міжнародного Фестивалю Креативності «Каннські Леви» та Фестивалю реклами Eurobest
  • Віце-президент Асоціації Комунікаційних Агентств Росії (АКАР)
  • Віце-президент ТДВ «ГРУПА ІМА»
  • Генеральний директор ТОВ Видавництво «ІМА-прес»
  • Почесний член Російської Асоціації зі зв'язків з громадськістю (РАСО)
  • Віце-президент Російського відділення Міжнародної асоціації реклами (IAA)
  • Академік Російської академії реклами
  • Завідувач кафедрою маркетингу і реклами МДУІЕ, науковий керівник Інституту Маркетингових Комунікацій
  • Академік РАПН

Брав особисту участь у розробці рекламних кампаній: «Приватизація», «Масляна», Bosco di Ciliegi, Panasonic, Toyota та ін. Незмінний голова журі фестивалів: «ДаЕж», «Юла», «ЛАЙМ». Спів-автор 8-ми монографій із різних напрямків рекламної діяльності.


← Повернутися