Олександр Можаєв
директор зі стратегічного розвитку, Комунікаційна група TWIGA
Олександр Можаєв працює в рекламі з 1990 року. Починав в італійському відділенні міжнародного рекламного агентства Saatchi & Saatchi, де пропрацював 4 роки. Потім повернувся в Saatchi & Saatchi Росію, в 1998 році перейшов до групи АДВ, де пропрацював 11 років, очолюючи агентства Lowe Adventa, McCann Erickson, Znamenka.
Співпрацював з такими міжнародними брендами і компаніями як: Nestlé, Coca-Cola, Uniliver, L'Oreal, Dirol, British Airways, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Siemens, Canon, Microsoft, Mastercard, Ferrero, Honda, Heineken, Michelin, а також російськими: «Росія — Щедра душа», «Балтимор», «Мегафон», МТС, "Вімм-Білль-Данн», «Балтика», «Юнімілк», «Евросеть», Лебедянський, М.відео і багатьма іншими.
Двічі (2009, 2011) входив до складу великого журі ММФР, багаторазово (2000-2012), до складу журі Бренд року / Effie та Експертної Ради «Супербренд, Росія». Лауреат премії «Медіа-менеджер Росії» 2008 року.
← Повернутися