A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Олександр Можаєв
директор зі стратегічного розвитку, Комунікаційна група TWIGA

Олександр Можаєв працює в рекламі з 1990 року. Починав в італійському відділенні міжнародного рекламного агентства Saatchi & Saatchi, де пропрацював 4 роки. Потім повернувся в Saatchi & Saatchi Росію, в 1998 році перейшов до групи АДВ, де пропрацював 11 років, очолюючи агентства Lowe Adventa, McCann Erickson, Znamenka.

Співпрацював з такими міжнародними брендами і компаніями як: Nestlé, Coca-Cola, Uniliver, L'Oreal, Dirol, British Airways, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Siemens, Canon, Microsoft, Mastercard, Ferrero, Honda, Heineken, Michelin, а також російськими: «Росія — Щедра душа», «Балтимор», «Мегафон», МТС, "Вімм-Білль-Данн», «Балтика», «Юнімілк», «Евросеть», Лебедянський, М.відео і багатьма іншими.

Двічі (2009, 2011) входив до складу великого журі ММФР, багаторазово (2000-2012), до складу журі Бренд року / Effie та Експертної Ради «Супербренд, Росія». Лауреат премії «Медіа-менеджер Росії» 2008 року.


← Повернутися