A. Рекламний ролик
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії
Галина Петренко
головний редактор, журнал «Новий Маркетинг», Київ, Україна
Галина Петренко працює в медіа понад десять років. Її статті були опубліковані в багатьох українських ЗМІ, а репортажі звучали в ефірі «Українського радіо».
Сфера журналістських інтересів — маркетинг, реклама, медіа. У журналі «Новий маркетинг» працює з 2004 року, і за цей час пройшла шлях від редактора сайту до головного редактора.
Кілька років активно викладала на кафедрі маркетингу в Національному університеті України «Київський політехнічний інститут», поки робота в медіабізнесі остаточно не переважила всі інші сторони професійному житті.
← Повернутися