A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Галина Петренко
головний редактор, журнал «Новий Маркетинг», Київ, Україна

Галина Петренко працює в медіа понад десять років. Її статті були опубліковані в багатьох українських ЗМІ, а репортажі звучали в ефірі «Українського радіо».

Сфера журналістських інтересів — маркетинг, реклама, медіа. У журналі «Новий маркетинг» працює з 2004 року, і за цей час пройшла шлях від редактора сайту до головного редактора.

Кілька років активно викладала на кафедрі маркетингу в Національному університеті України «Київський політехнічний інститут», поки робота в медіабізнесі остаточно не переважила всі інші сторони професійному житті.


← Повернутися