A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-11-1. Врятуй ніс!

АгенствоДжі енд Ай
Творчий керівникІрина Кузнецова
Автор ідеїЮліанна Ковалевська/Аліна Сольська
ПродуктКлінекс бальзам
ОписРозміщення інтерактивного Rich банера на новинних, тематичних і розважальних сайтах. При завантаженні сторінки користувач бачить Rich-банер: вилітає ніс з крилами, чхає. Внизу панель з трьома предметами: столові серветки, носова хустинка, коробка Kleenex Balsam і напис: «Врятуй Ніс!». Користувач наводить мишкою на предмет і «підносить до носа». Якщо це звичайні серветки і хустинка - ніс червоніє і плаче. А якщо Kleenex - ніс задоволений! Далі підпис: «Серветки Kleenex Balsam не подразнюють шкіру носа. Вони м'які, адже створені з евкаліптової целюлози і містять бальзам календули». integritum.eu/kleenex/ua/
Склад творчої групиІрина Кузнецова – Креативний директор, Аліна Сольська – Арт директор,
Ковалевська Юліанна-PR-координатор