A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-3-10. Нестандартный баннер для Сбербанка России

АгенствоDigital-агенство "Traffic"
Творчий керівникВалерий Сивцев
Автор ідеїрекламное агентство "Maxus"
ПродуктСбербанк Онлайн
ОписПеред нами была поставлена задача – рассказать целевой аудитории об автоматизированной системе обслуживания клиентов Сбербанка России - «Сбер Онлайн». С ее помощью можно управлять счетами и удобно оплачивать квитанции через Интернет.

Аудитория, на которую ориентирована данная услуга – молодежь, активно пользующаяся Интернетом и не привыкшая стоять в очередях. Для того, что донести информацию об услуге, был создан интерактивный баннер, в которого была внедрена игровая активация. Пользователь мог кататься на различных спортивных автомобилях по улицам города, преодолевать препятствия и оплачивать квитанции.

Стратегия компании состояла в том, чтобы вовлечь ЦА в игру, отражающую главную суть услуги «Сбер Онлайн» - удобство и быстроту оплаты квитанций.
Склад творчої групиВалерий Сивцев - креативный директор
Дмитрий Матвеев - арт-директор