A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-4-9. 100 000 сандвичей для друзей KFC

АгенствоDeluxe Interactive
Творчий керівникГеоргий Павленишвили
Автор ідеїDeluxe Interactive
ПродуктКФС
ОписЦели:
Цель: В рамках официального запуска бренда KFC в России необходимо было громко заявить об этом в сети Интернет, чтобы повысить узнаваемость марки, привлечь людей в рестораны и завоевать лояльность аудитории.

Решения:
• Проведение беспрецедентной акции по раздаче посредством digital-инструментов 100 000 бесплатных сандвичей от KFC.
• Запуск в группах KFC в Facebook и Vkontakte приложения, которое выдавало каждому вступившему в группу код на получение бесплатного сандвича в ресторане. Для этого юзеру предоставлялась возможность выбрать свой город и ближайший по расположению ресторан.

• По ходу проекта на сайте бренда размещалась специальная промо-страница, на которой посетитель мог видеть всю статистику акции и выбирать под аккаунтом какой социальной сети ему присоединиться к ней. Также во время промо круглосуточно действовал бесплатный колл-центр для всех участников акции.
Результаты:
Более 130 000 тысяч друзей в группах за две недели
225 000 уникальных посетителей сайта KFC за две недели
Склад творчої групиГеоргий Павленишвили - Креативный директор
Алексей Ермолаев - Старший копирайтер
Алексей Малетский – Арт директор
Александр Заичкин – Старший аккаунт менеджер
Дмитрий Иванов – Дизайнер
Иван Степанов - Дизайнер