A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-5-11. Адская белочка — 2

АгенствоЗнаменка
Творчий керівникРуслана Харитонова
Автор ідеїРуслана Харитонова
Продукткампания по борьбе с чрезмерным потреблением алкоголя
ОписВирусный ролик «Адская белочка — 2» выпущен в рамках кампании по борьбе с чрезмерным потреблением алкоголя. Как и первый вирус о «белочке», он показывает его последствия, но в более строгом ключе.
«В этом году было решено использовать сами обсуждения вокруг вируса «Белка», опираясь на вопросы, на комментарии людей, очевидцев, друзей, родных.
Многое зависит от действий общества и государства, но главная педаль тормоза находится в сознании человека.
«Белка» — это зеркало, глядя в которое мы видим детали болезни через слова живых людей, их истории, и, возможно, перестанем пугаться и сможем более подробно разглядеть проблему». (Источник: www.minzdravsoc.ru/health/zozh/123)
______________
Поскольку для этой работы не был сделан ролик-презентация, вместо нее в раздел "Файл презентации" мы загрузили саму конкурсную работу (вирусное видео) .
Склад творчої групиКреативный директор: Руслана Харитонова, АМК "Знаменка"

Арт-директор: Игорь Бойко, Михаил Разгуляев, Дмитрий Гребнев, АМК "Знаменка"

Копирайтер: Руслана Харитонова, Игорь Борисов, АМК "Знаменка"

Режиссер: Руслана Харитонова, АМК "Знаменка"; режиссер анимации -- Евгений Гитциграт, "Студия Улитка"

Продакшен: Юрий Алексеенко, "Знаменка"; Анжела Петросян и Дарья Васильева, "Студия Улитка"