A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-7-15. Визуальный язык ГУТА холдинга

АгенствоAGIMA
Творчий керівникАлександр Богданов
Автор ідеїКоченов Григорий
ПродуктФинансовые,страховые услуги
ОписДля холдинга ГУТА мы реализовали дизайн-концепцию сайтов основных компаний, входящих в его состав. Целью одновременной переработки существующих проектов компаний стала необходимость визуального объединения их единой концепцией, чтобы донести до клиентов холдинга информацию об аффилированности бизнес-комплексов между собой и их нерушимой связи.
Мы начали работу с формирования визуального веб-языка ГУТА – только так мы могли достичь единства структуры и навигации всех сайтов. Визуальный язык – система правил единого подхода к организации диалога бренда со своим пользователем в сети, своего рода брендбук, адаптированный под веб.
Визуальный язык позволил объединить серию сайтов ГУТА холдинга: группа «ГУТА», ГУТА-Банк, ГУТА-Страхование единой сеткой, стилем навигации (деление на 3 основных информационных блока), колористикой и типографикой проектов (соблюдение фирменных цветов и шрифтов).
Склад творчої групиКоченов Григорий-арт директор