A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

H-1-3. Делись настроением!

АгенствоРА "Восход"
Творчий керівник-
Автор ідеї-
ПродуктМороженое "Настроение"
ОписДелись настроением!

Россия – страна бескрайних просторов и огромных расстояний.
И в ней живут самые душевные люди.
Родные и друзья, которых жизнь разбросала по разным городам.
Компания «Славица» из Красноярска, производитель мороженого «Настроение» в больших фасовках для семейного употребления, дала им возможность стать ближе друг другу.
Для этого был запущен проект «Делитесь настроением!»,…
На сайте делисьнастроением.рф каждый мог записать аудиопослание к живущим в Красноярске дорогим людям.
Из более 500 посланий отобрали 60 самых эмоциональных. Они стали основой роликов, крутившихся в радиоэфире следующие 4 недели.
В результате кампании мороженого «Настроение» тысячам красноярцев стало теплее на душе, а продажи в низкий зимний сезон выросли на 54%.
Склад творчої групи-