A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

H-3-25. Шоппинг-тур за Eucerin

АгенствоISD Group
Творчий керівникВиктор Шкурба
Автор ідеїИван Сияк
ПродуктMedical cosmetics for skin and body care Eucerin
ОписEucerin – один из ведущих брендов дермо-косметики мира, который никогда не продавался в Украине. Его ЦА – обеспеченные женщины. Вал рекламы косметики выработал у них иммунитет к аргументам об инновациях и силе ингредиентов. Как же при ограниченном бюджете рассказать им о новом для Украины продукте перед выходом бренда на местный рынок? Решением стало предложение «Шоппинг-тура за Eucerin» в каталогах лучших туристических порталов страны,
Склад творчої групиКоманда ISD Group:
Креативный директор — Виктор Шкурба
Технический директор — Александр Савин
Аккаунт менеджеры — Анна Кумаритова, Ника Бельская
Медиа менеджер — Оксана Рябая
Старший копирайтер — Иван Сияк
Дизайнеры — Илья Гладько, Егор Татаренко, Елена Базулина