A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

H-6-7. "Клешня"

АгенствоООО "Огилви энд Мейзер"
Творчий керівникHolger Poeschl
Автор ідеїHolger Poesch, Carl Le Blond, Alexander Merzlyakov, Vadim Noskov
ПродуктEfes Pilsener
Опис'Lifeis madly interesting'
As the main brand message is ‘Life is interesting’ the promotional mechanics also needed to be engaging regardless of any prizes won. Thus we created and built a giant version of a real gaming machine that appealed to all our consumers.
We made the product a provider of gaming fun. Men like to drink beer and spend time playing crazy, fun games.
With more than 37 000 participants this campaign stood out in the heavily cluttered beer market. More than 320 000 codes were submitted and thousands of participants won prizes and enjoyed playing online. As a result of dozens of requests from enthusiastic participants our client decided to prolong the promo for a further month.
Склад творчої групиCreative Director - Holger Poeschl
Copywriter - Alexander Merzlyakov
Art Director - Vadim Noskov
Senior Account Manager - Svetlana Khramova

Maria Starovoytova - Group Account Director