A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

H-6-9. МТC RED QUEST

АгенствоGRAPE
Творчий керівникВлад Ситников
Автор ідеїВлад Ситников
ПродуктRED ENERGY от MTС
ОписВ России невозможно бесплатно «засветить» бренд на ТV. На данный момент спонсорство и интеграция стали неотъемлимые частью в процессе размещения рекламы на TV. Но мы сломали стереотип и разработали другой подход, создав единую легенду для телекоммуникационного бренда и фильма "Трансформеры". Еще до начала выхода третьей части "Трансформеров" абоненты МТС Red Quest начали готовиться к премьере фильма. Пользователи начали борьбу с безумием машин в оффлайн и онлайн режимах. Они проложили путь к победе героев в фильме. И после этого, пользователи Red Quest приняли участие в уникальном шоу на одном из главных телеканалов страны - НТВ. В этом шоу связь между фильмом "Трансформеры" и МТС не были указано прямо, а только через единый визуальный контент, в соответствии с предыдущими событиями и единой целью, где игроки справляются с безумием роботов в TV-шоу.
Склад творчої групиGRAPE
Влад Ситников - креативный директор
Олег Булыгин - аккаунт-менеджер
Алексей Николаев - художественный руководитель
Виктория Шелест - Дизайнер
Наталья Varguleva - Копирайтер
Илья Vanyavkin - режиссер
Константин Kupryanov - Smm

Сitymetria
Владимир Зозуля - креативный директор
Максим Левченко - технический директор
Павел Михеев - Аккаунт директор

Vgnc
Михаил Коротеев - видео продакшн
Алексей Соболев - видео продакшн