A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

I-1-2. Особенности национальных пятен

АгенствоTalan Group (Pleon Talan, Talan Communications)
Творчий керівникЛала Гусейнова, PR Consultant, Group Head, Talan Group (Pleon Talan)
Автор ідеїМаксим Боритко, креативный директор Talan Group
ПродуктНовая линейка стиральных машин Электролюкс
ОписElectrolux has launched new production of washing machines in Ukraine. The first consignment of washing machine that is produced on domestic market came.
The agency faced with a task to support the launch of sales by vast media coverage with focus on Electrolux Ukrainian production. The model of washing machines to be presented was not new at Ukrainian market as it was imported from abroad before. Slight price difference caused by Ukrainian production was not an important informational occasion for media.
The decision was to organize a conceptual event that will be an informational occasion itself and will be closely connected with the product. The event idea should contain the idea of the Ukrainian origin of washing machine and speak for the unchangeable quality of Electrolux in every country. Electrolux invited representatives of public, glossy and design media to the unique art exhibition for one day. An artist created copies of world masterpieces by Van Gogh, Matisse, Gauguin, Leger, Malevich, Miro, etc. And he used national Ukrainian dishes instead of paints. In the evening all masterpieces were washed with the new Electrolux washing machine.
Склад творчої групиLala Guseynova, PR Consultant, Group Head, Talan Group (Pleon Talan)
Maksim Boritko, creative director of Talan Group
Dmitriy Zinkevich, Senior Account Manager of Special Events Department, Talan Group (Talan Communications)
Valentin Matkovskiy, Creative Director of Special Event Department, Talan Group (Talan Communications)