A. Рекламный ролик
A-1. Продукты питания
A-2. Напитки безалкогольные
A-3. Напитки алкогольные и слабоалкогольные
A-4. Товары и услуги для дома
A-5. Оборудование и техника для дома
A-6. Аудио- и видео оборудование, электроника, офисное оборудование
A-7. Здоровье и красота
A-8. Мода и другие потребительские товары
A-9. Транспортные средства и услуги, автосервис
A-10. Туризм и путешествия, развлечения, культура и спорт
A-11. Потребительские услуги и розничные продажи
A-12. Средства и услуги связи
A-13. Банковские, финансовые и страховые услуги, строительство и продажа недвижимости
A-14. Реклама рекламных агентств и средств массовой информации
A-15. Корпоративная имиджевая реклама
A-16. Социальная реклама и благотворительность
A-17. Интернет-видео
A-18. Корпоративный фильм
A-19. Промо-ролики ТВ-передач и фильмов, эфирные заставки и анонсы
A-20. Рекламные ролики для цифровых мониторов наружной и внутренней рекламы, мобильных телефонов и т
B. Реклама в прессе
C. Наружная реклама
D. Радио реклама
E. Видео мастерство
F. Дизайн
G. Интерактивная реклама
H. Креатив в Медиа проектах
I. PR проекты
J. Проекты маркетинговых сервисов
K. Рекламные кампании

I-1-2. Особенности национальных пятен

АгенствоTalan Group (Pleon Talan, Talan Communications)
Творческий руководительЛала Гусейнова, PR Consultant, Group Head, Talan Group (Pleon Talan)
Автор идеиМаксим Боритко, креативный директор Talan Group
ПродуктНовая линейка стиральных машин Электролюкс
ОписаниеElectrolux has launched new production of washing machines in Ukraine. The first consignment of washing machine that is produced on domestic market came.
The agency faced with a task to support the launch of sales by vast media coverage with focus on Electrolux Ukrainian production. The model of washing machines to be presented was not new at Ukrainian market as it was imported from abroad before. Slight price difference caused by Ukrainian production was not an important informational occasion for media.
The decision was to organize a conceptual event that will be an informational occasion itself and will be closely connected with the product. The event idea should contain the idea of the Ukrainian origin of washing machine and speak for the unchangeable quality of Electrolux in every country. Electrolux invited representatives of public, glossy and design media to the unique art exhibition for one day. An artist created copies of world masterpieces by Van Gogh, Matisse, Gauguin, Leger, Malevich, Miro, etc. And he used national Ukrainian dishes instead of paints. In the evening all masterpieces were washed with the new Electrolux washing machine.
Состав творческой группыLala Guseynova, PR Consultant, Group Head, Talan Group (Pleon Talan)
Maksim Boritko, creative director of Talan Group
Dmitriy Zinkevich, Senior Account Manager of Special Events Department, Talan Group (Talan Communications)
Valentin Matkovskiy, Creative Director of Special Event Department, Talan Group (Talan Communications)