A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

K-1-6. Банк Кредит Днепр — «Большая Восьмерка»/ Банк Кредит Дніпро — «Велика Вісімка»

АгенствоКинограф / Кінограф
Творчий керівникВиталий Кокошко/ Віталій Кокошко
Автор ідеїКинограф / Кінограф
ПродуктВосьмивалютный депозит/ Восьмивалютний депозит
ОписБанк Кредит Днепр — «Большая Восьмерка».

Маркетинговая цель
Малоизвестный украинский банк "Кредит Днепр" стремится привлечь персональные вклады на сумму $ 25 млн.
Потребители, обеспокоенные инфляцией, забирают свои вклады из банков.
Банки повышают процентные ставки по депозитам в гривне до 25 %, чтобы увеличить прибыль.

Решение
Выйти из "гонки по процентным ставкам". Построить коммуникацию на продвижении уникального фирменного депозитного продукта - БОЛЬШОЙ ВОСЬМЕРКИ, восьмивалютного депозита.

Креативная идея
Продемонстрировать восьмикратную надежность депозита БОЛЬШАЯ ВОСЬМЕРКА.

Результаты
За 3 месяца общая сумма депозитов составила $ 35.5 млн вместо запланированных $ 25, что превысило необходимый результат на 42 %./

Банк Кредит Дніпро — «Велика Вісімка».

Маркетингова ціль:
Маловідомий український банк "Кредит Дніпро" прагне залучити персональні депозити на суму $ 25 млн.
Споживачі, занепокоєні інфляцією, забирають свої внески з банків.
Банки підвищують відсоткові ставки по депозитам у гривні, щоб збільшити прибутки.

Рішення
Вийти з "перегонів з відсоткових ставок". Побудувати комунікацію на просуванні унікального фірмового депозитного продукту - ВЕЛИКОЇ ВІСІМКИ, восьмивалютного депозиту.

Креативна ідея
Продемонструвати восьмиразову надійність депозиту ВЕЛИКА ВІСІМКА.

Результати
За 3 місяці загальна сума депозитів склала $ 35.5 млн замість запланованих $ 25, що перевищило необхідний результат на 42 %.
Склад творчої групиСтратег: Виктория Макарова
Арт-директор: Наталья Громова
Копирайтеры: Сергей Гулык, Константин Черных
Дизайнер: Иван Педай
Фотограф: Игорь Чурсин

Клиент: Банк Кредит Днепр
Начальник управления маркетинга: Андрей Ясногородский
Советник Председателя Правления по коммуникациям: Катерина Краснова/

Стратег: Вікторія Макарова
Арт-директор: Наталя Громова
Копірайтери: Сергій Гулик, Костянтин Черних
Дизайнер: Іван Педай
Фотограф: Ігор Чурсін

Клієнт: Банк Кредит Дніпро
Начальник управління маркетингу: Андрій Ясногородський
Радник Голови Правління з комунікацій: Катерина Краснова