A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

B-3-13. Насморк / Нежить

АгенствоПепперминт интерэктив / Пеппермінт інтеректів
Творчий керівникКреативный директор Денис Келеберденко, Дмитрий Федоренко Креативный директор Денис Келеберденко, Дмитро Федоренко
Автор ідеїДенис Келеберденко / Денис Келеберденко
СеріяНет пота – нет подтекста / Немає поту – немає підтексту
ПродуктАнтиперспирант AXE DRY / Антиперспірант AXE DRY
ОписПарни любят слышать от девушек приятные слова и недвусмысленные предложения. Но что если девушки в это время видят пот парней и просто не хотят их обидеть, льстят им, а предложения могут иметь и противоположный смысл? Мы показали, что антиперспиранты AXE DRY предотвращают не только появление мокрых пятен пота на одежде, но и неприятного подтекста, который может быть скрыт за лестными словами девушек.
Мы разработали серию постеров, в которых наглядно продемонстрировали подтекст в, на первый взгляд, безобидных и привлекательных репликах девушек.

Хлопцям приємно чути від дівчат приємні слова та недвозначні пропозиції. Проте якщо дівчина в цей момент бачить піт хлопця і просто не хоче його образити, вона лестить йому, проте пропозиції можуть мати протилежне значення? Ми довели, що антиперспіранти AXE DRY запобігають не лише виникненню мокрих плям поту на одязі, але і неприємного підтексту, який може бути прихований за приємними словами дівчат.
Ми розробили серію постерів, у яких наглядно продемонстрували підтекст у безневинних, на перший погляд, репліках дівчат.
Склад творчої групиСашко Ушкалов, копирайтер / Сашко Ушкалов, копірайтер
Денис Келеберденко, креативный директор / Денис Келеберденко, креативний директор