A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

C-8-4. Есть вещи...

АгенствоСтудия графического дизайна "DEZA"
Творчий керівникИлона Колтынюк
Автор ідеїДанил Ярцев
ПродуктСеть ювелирных магазинов Ювелирторг
ОписПриобретение ювелирного украшения трудно отнести к разряду повседневных покупок. Как правило, это - покупка со смыслом, некое событие, эмоции. Задача рекламной кампании довольно проста - привлечь внимание к товарам торговой сети «Ювелирторг», но рассказав о них не банально.
Слоганы рекламной кампании предлагают взглянуть на ювелирные изделия как на вещи, которым присущи и качества драгоценности, и свойства обычного предмета. Это вещи одновременно и особенные, и привычные, сопровождающие нас в жизни. Кольцо может, как и одежда, «носиться в любую погоду», а может стать «частичкой нас». Всё зависит от нашего отношения к украшению, от того настроения, которое оно нам передает, «цепляя» нас за живое и провоцируя владеть им.
Склад творчої групиКопирайт, дизайн: Данил Ярцев
Менеджер проекта: Елена Паламарчук