A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

C-11-2. NADOMURA

АгенствоPUNK YOU. creative & branding
Творчий керівникИльдар Шале
Автор ідеїИльдар Шале
ПродуктДоставка суши
ОписСитуация
Рынок перенасыщен предложениями по доставке блюд японской кухни. Представлены как крупные
федеральные, так и локальные игроки, которые предлагают примерно одно и то же. Для успешного старта компании NADOMURA потребовалась яркая рекламная кампания, которая подчеркнула бы все ее преимущества.

Задача.
Обеспечить успешный выход на ультранасыщенный рынок нового игрока в премиум-сегменте, который вскоре должен стать его лидером.
Решение.

Рекламная кампания призвана стать максимально заметной для потребителя и донести ключевое сообщение «NADOMURA. Даже слишком свежие суши». Ведь главное преимущество, выделяющее компанию из ряда конкурентов — это инновационная упаковка. Герметично запечатанные суши доставляются потребителю в первозданном виде — максимально свежими. Настолько свежими, что оказываются практически живыми. Взгляните, осьминог на принте, явно, слишком свежий.
Склад творчої групиДизайнеры: Михаил Иванов, Антон Шестаков
Фотограф: Степан Снитко