A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

C-16-3. Кровавая Мэри

АгенствоAIDA Pioneer
Творчий керівникДмитрий Владимирович Аполенис
Автор ідеїАлексей Викторович Шклянко, Сергей Юрьевич Лапуть
ПродуктВождение в нетрезвом виде
ОписСейчас молодёжь считает, что если они выпели только один коктейль, то можно садиться за руль, потому после него они чувствуют себя даже более уверенными. Мы хотели показать, что даже небольшая доза алкоголя за рулём может привести к ужасным последствиям. Перевёрнутая машина на стрелке спидометре показывает, что превышение скорости в алкогольной опьянении приводит к аварии. А выбранное название популярного коктейля Кровавая Мэри как будто само говорит о возможных последствиях.
Склад творчої групиАлексей Викторович Шклянко, арт-директор
Сергей Юрьевич Лапуть, старший копирайтер