A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

C-16-7. Роботоп не защитит

АгенствоZAVOD Consulting
Творчий керівникСветлана Смирнова
Автор ідеїООО "Завод"
СеріяВажнее всех игрушек
ПродуктБезопасность Детей-пассажиров
ОписСогласно данным исследований, только у 56% тех россиян, кто за последний год осуществлял перевозку детей, есть Детское Автокресло. Многие родители предпочитают заплатить незначительный штраф (около 12,5 евро) за отсутствие детского автокресла, чем купить автокресло своему ребенку (100 евро). Также налицо несоответствие позиции родителей, которые готовы тратить большие деньги на образование, здоровье и развлечения ребенка, но не готовы потратить незначительные деньги на его безопасность.
Родители любят своих детей и готовы купить все, что дети попросят. Даже очередную игрушку, которой ребенок поиграет несколько минут и забудет о ней. В итоге вся квартира завалена бесполезными, никому ненужными игрушками. Так почему тогда родители экономят на безопасности ребенка? Ведь лучше купить по-настоящему нужную вещь - Детское Автокресло, вместо еще одной игрушки, которая не спасет ребенку жизнь в случае автомобильной аварии.
Склад творчої групиКреативный Директор - Светлана Смирнова;
Копирайтер - Яков Кривицкий;
Арт-директора: Алексей Федонин /Нина Вилисова;
Принт Арт-директор - Виктор Шиткин;
Иллюстратор - Сергей Иванов