A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

E-7-16. Часы Высшей Пробы

АгенствоIQ marketing
Творчий керівникКонстантин Токарев
Автор ідеїКонстантин Токарев
ПродуктGold watches "Nika"
ОписТВ-ролик для запуска бренда «Ника», российского производителя часов. Основной задачей было коммуницировать «Золотые часы = НИКА».
В ролике мы показываем трансформацию слитков золота в часы. Сначала мы отметили «механическую» трансформацию, так как нельзя было использовать внутренние детали механизмов (они не золотые). Следом мы отказались от “жидкой” трансформации как от клише.
Вызовом было изобрести абсолютно новый подход к трансформации золота.
Так мы создали «органическую», магическую трансформацию. В основе которой аллюзия на распускающийся цветок и генокод русского конструктивизма.
Склад творчої групиНаталья Степанюк, Генеральный Директор
Константин Токарев, Креативный Директор
Анна Максимюк, Копирайтер
Фернандо Фернандес, Арт Директор
Анна Сидорова, ТВ продюсер