A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-1-1. Фирменный стиль агентства Nectarin

АгенствоНектарин
Творчий керівникНина Якушева
Автор ідеїДенис Шапкарин
ПродуктАгентство Nectarin
ОписВсе началось с идеи - «Мир состоит из кнопок». Так можно словами выразить основу корпоративного стиля агентства Nectarin . В Интернете эпицентр всей активности пользователей, в той или иной степени связанной с рекламой, – это клики и кнопки. Идёт ли речь о переходах по баннерам или ссылкам контекстной рекламы, об отправке писем и анкет, о покупках или регистрациях. Присмотревшись к составляющим элементам лого, можно заметить, что каждая из кнопок в той или иной форме выражает позитивный фидбек – и через него эффективность рекламы бренда. Эффективность, за которую неустанно борются (причем в одной команде) клиент и агентство. Следующим шагом в работе с корпоративной айдентикой стало идейное объединение фруктового, в прямом смысле, названия компании, с родом её деятельности « people swallow information ». Получилась лаконичная аналогия между медиапотреблением и потреблением пищи, которая каждому жизненно необходима. И тут же, в брендбуке, по расцветке походящем на фрукт, вся информация разворачивается в виде меню ресторана, где готовят свежевыжатый сок, полезный и вкусный. Отсюда - косвенная ассоциация с пользой, которую приносит агентство своим клиентам.
Склад творчої групиКреативный директор - Нина Якушева. Производство - агентство Nectarin.