A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-1-27. DELTA Системы безопасности

АгенствоDirect Design Visual Branding
Творчий керівникДмитрий Перышков, Леонид Фейгин
Автор ідеїДмитрий Перышков, Леонид Фейгин
ПродуктDELTA Системы безопасности
ОписАнимация: www.youtube.com/watch?v=V5hO0cbIVmY&feature=youtu.be
Разработанный знак в виде монитора с глазами в форме бабла отражает лёгкость в общении с брендом, дружелюбность и клиентоориентированность. В отличие от конкурентов, визуальные коммуникации которых основаны на символах лежащих в области устрашения, в фирменном стиле «Дельты» акценты смещены в область технологичности и спокойствия. Фирменный точечный паттерн «поле уверенности», присутствующий на всех носителях, символизирует технологичность и масштаб предоставляемых услуг. Фирменный стиль компании должен вызвать у целевой аудитории ассоциации с услугой – такой же доступной как сотовая связь или домашний интернет, давно и прочно вошедшая в нашу жизнь, сопровождая повсюду, создавая чувство спокойствия и защищенности, помогая быть уверенным в завтрашнем дне.
Склад творчої групиКреативные директора: Дмитрий Перышков, Леонид Фейгин
Стратег: Дмитрий Стрюков
Арт-директор/Дизайнер: Валерия Полубятко, Владимир Лифанов
Руководитель проекта: Дмитрий Быстров